Op 16 april hebben we sinds twee jaar voor het eerst weer aan een dienst mogen meewerken. Het betrof een Paaswake: de overgang tussen het sterven van Jezus Christus (Goede Vrijdag) en Zijn opstanding (Pasen). De dienst begon om 22.00 […]
Op 16 april hebben we sinds twee jaar voor het eerst weer aan een dienst mogen meewerken. Het betrof een Paaswake: de overgang tussen het sterven van Jezus Christus (Goede Vrijdag) en Zijn opstanding (Pasen). De dienst begon om 22.00 […]